Reklamační řád
1. Obecná ustanovení
Tento reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace služeb poskytovaných prostřednictvím Agreemate.
2. Právo na reklamaci
V případě, že služba nebyla poskytnuta v dohodnutém rozsahu či kvalitě, máte právo na reklamaci. Myšleno je tím zejména, pokud se přehled smlouvy nezobrazil a nebo pokud vám shrnutí podalo informaci, která ve smlouvě není a zásadně by mohla ovlivnit její interpretaci. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění nedostatků.
3. Způsob uplatnění reklamace
Reklamaci můžete uplatnit emailem na adrese info@agreemate.cz. V reklamaci uveďte:
- Vaše jméno
- Popis problému
- Snímek obrazovky výsledku
- Požadovaný způsob vyřízení reklamace
4. Lhůty pro vyřízení reklamace
Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od jejího uplatnění.
5. Vrácení platby
V případě oprávněné reklamace máte nárok na vrácení zaplacené částky, a to stejným způsobem, jakým byla platba provedena.