Reklamační řád

1. Obecná ustanovení

Tento reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace služeb poskytovaných prostřednictvím Agreemate.

2. Právo na reklamaci

V případě, že služba nebyla poskytnuta v dohodnutém rozsahu či kvalitě, máte právo na reklamaci. Myšleno je tím zejména, pokud se přehled smlouvy nezobrazil a nebo pokud vám shrnutí podalo informaci, která ve smlouvě není a zásadně by mohla ovlivnit její interpretaci. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění nedostatků.

3. Způsob uplatnění reklamace

Reklamaci můžete uplatnit emailem na adrese info@agreemate.cz. V reklamaci uveďte:

  • Vaše jméno
  • Popis problému
  • Snímek obrazovky výsledku
  • Požadovaný způsob vyřízení reklamace

4. Lhůty pro vyřízení reklamace

Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od jejího uplatnění.

5. Vrácení platby

V případě oprávněné reklamace máte nárok na vrácení zaplacené částky, a to stejným způsobem, jakým byla platba provedena.